................................

Monday, March 9, 2009

perfumes.....



Tiba-tiba rasa nak post tentang apa yang aku rasa sekarang..tak tahu kenapa kebelakangan ni hati aku pada minyak wangi je..tiba-tiba rasa nak pergi geledah bodyshop tu cari minyak wangi yang best2 skit..yela, aku kan nak masuk alam pekerjaan dah tak lama lagi, tak kan pakai perfume yang tak matang lagi kot hahahahaha mengong! tapi aku bukan tau sangat perfume yang best and harum..korang kalau tahu tolong bagi cadangan erk..aku nak perfume yang ala matang and baunya kekal and menyenangkan orang sekeliling aku terutama diri aku sendiri ar..kalau korang ada cadangan, sila tinggal kat cbox bawah ni ye..tolong orang dapat pahala wooo...korang bagitahu jenama apa and nak dapatkan kat mana erk...jangan ar korang suruh aku cari kat London ke Paris ke naya ar..okehhhhhhh jasamu dikenang..chow chin chaw..mmmuuuaaahhhhh!!!

p/s: aku asyik lapar je kebelakangan ni, tu pun salah ke?..stress betul..pastu perli2 duit berguni lah apa lah.....maunyer tak terasa...nonsense...aku kerap stress maybe hormon period :(

MOOD --> SEMANGAT NAK MINYAK WANGI : ON
MOOD --> STRESS NGAN PASANGAN : ON

BY:BABY

No comments: