................................

Monday, March 9, 2009

sorry I'm so stupid





Selama aku berhubungan dengan boo ( 5tahun ni) aku sedar yang aku tak pernah lari dari melukai hatinya..kadang-kala aku tak sedar terkasar dengannya kalau tengah bad mud.Maybe aku bukan yang sempurna untuknya tapi aku akan cuba jadi yang terbaik buat dia..aku sering buat boo rasa bersalah..Mengapa?aku tak pasti..maybe aku tak dapat control emosi aku kot.Ya, senang kata aku masih tak matang lagi untuknya..perangai aku agak keterlaluan aku fikirkan kebelakangan ni.Mujur Boo banyak bersabar dengan kerenahku sebagai student yang kurang waras pemikirannya.aku seorang yang suka berterus terang, namun tak perlulah aku terlampau berterus terang sampai tak jaga hati dia..aku patut control juga sikap aku yang kebelakangan ni cepat marah..ya..boo nak Marina yang dulu...maybe Marina yang sekarang banyak cacat cela yang perlu di perbaik pulih..memang boo seorang yang penyabar dan penyayang..akan ku sedaya upaya membuat mu bahagia..harapanku >> moga aku dpt menjadi kekasih yang melengkapi hidupnya walau hanya untuk sesaat..

p/s: aku nak balik..sgt merindui mereka..

BALIK MOOD : EXCITED

BY: BABY

No comments: