................................

Monday, March 23, 2009

ROMBONGAN CIK KIAH KE KEDAH

picture aku tgh praktis kuang3

fiza with her mom


ko tgk tu sarung cincin tgk kanan huwoooo gelabah punya pasal silap



Sabtu lepas, salah sorang kawan aku, Fiza sudah pun selamat bertunang dengan jejaka pilihan hatinya yakni rizal yang berasal dr Sabah di bawah bayu..so, kami apa lagi pergi lah membuat rombongan beramai-ramai ke rumahnya yang terletak di Bukit Jenun, Kedah..kami bermalam kat sana selama 4 hari 3mlm disebabkan Jumaat class kami di batalkan, so ptg khamis dah gerak..memang agak penat tapi demi kawan, kami gagahkan juga sampaikan assgmnt aku berlambak tak siap hohoho tapi xpe, assgmnt blh buat tp kawan tunang tak pergi kang kecik hati dia..ramai tak caya fiza ni tunang..ohh aku akan buktikan di blog aku wawawawawawa fiza ko jgn marah aku..kenangan nih..kuang3 sila tatap sume pic ni termasuk pic aku yg menumpang vouge..kihkihkih

BY:BABYBOO

No comments: