................................

Thursday, March 26, 2009

tersesak nafas - kuat borak

A>S>A>P matilah korang nyamuk..wowowowo

Muka nak tercekik asap~ mcm puteri plak aku kat tgh ada dayang hehehe

Petang kelmarin ada lah sekumpulan abg-abg pnyembur ni dtg nak buat semburan nyamuk ni..so, kami di mintak ar turun ptg2 dah nak senja tuh~ sgt lah penat baru balik class and then kena turun plak dengan tak mandinya lagi, kami pun turun mendengar kata cewah~ knp aku taip mendengar kata? sebab persoalannya di sini ada gak bebudak degil tak nak turun. Itu namanya GATAI tak bertempat lah kan..agak2 ar dah la blok 10 tingkat, nak sembur semua aras, tak ke mati tersesak nafas dorg tuh? pastu bila asap dah penuh 1 blok baru lah tersedak2 kat atas tu ketandusan udara wah....PADAN MUKA ye kamoo yang tak turun. Kami yang turun ni pun nak bernafas pun pk seribu kali cuz baunya amat menusuk lubang idung yang kembang ini hiks~hahahahaha

OK-OK-OK-OK-Ok-Ok-Ok kita tukar topik....

AL-KISAh lah semalam petang aku ada class kul5-7ptg..Class Dr.Mus pastu aku n kengkawan aku dok ar belakang sekumpulan budak yg rahsia dan identitinya di rahsiakan..bengang gila kat dorang! dah la lecterur aku tu terlebih profesional cuz bagi kuliah tanpa sebarang slide show or whatever yang di pamirkan kat depan, so setiap patah perkataan yang dia sebut adalah nota penting tapi di sebabkan dua makhluk ni bising, kami byk lost notes bangang! nak borak tentang business or personal prob, sila balik umah okehh~ jgn menyusahkan orang lain..jika kamoo terbaca sila sedar okehh..pk org lain sama jgn selfish yek makcik-makcik kuat borak...SILA TATAP GAMBAR MEREKA POSISI BELAKANG SAHAJA..


tengah berborak bagai nak rak


identiti di rahsiakan tapi gambar show wooooo mcmne tuh?

P/S: sila hati-hati ketika duduk di depan aku ketika kuliah wohwohwoh..


BY:BABYBOO

No comments: