................................

Sunday, March 8, 2009

ni la keje aku yg busy~

ni lah newsletter aku edit


ni plak brochure hasilan ku




korang nampak tak amenda ni?huaaaaaaaa ni la asgmnt aku yang membusykan tuh..hik3 sem ni aku belajar how to make newsletter, brochure, newspaper and magazine melalui subjek DTP ( Desktop Publishing) so, kami bermain2 dengan adobe indesign and photoshop lah..actually, best jugak belajar dalam lab ni..tak la bosan sangat kan. Kami memang semangat subjek ni maklumlah nak memperlihatkan kekreatifan masing2..huaaaa class ni memang relax jugak tapi asgmnt byk..agak beban tp enjoy belajar semua ni leh praktikkan. Di atas adalah antara hasil asgmnt yang telah aku hasilkan yakni pamplet/brochure and newsletter/buletin..so, yang masih menanti ialah newspaper and design magazine wah!~ tunggu design seterusnya dari aku nti wakakaka

BY:BABY

No comments: