................................

Monday, October 5, 2009

CAPAL..i likeeeeeeeeeeeee

aku jd model capal besorr



kay, pza, iza, tukang capal + aku



the kami



team capal penyambung warisan




Selamat Sejahtera dan assalamualaikum semua..wah..intro je dah tahu aku ni baik blh buat calon isteri (ecececehh) woo di sini aku nak ishtiharkan, aku nak sepasang capal..ok?sape nak belikan angkat tgn laju2 aku pi claim.





actually semalam, ahad bersamaan 15 syawal 1429 hijriah, aku dan team asgmnt aku vroooooooommm konvoi ke kepala batas, penang utk sebuah tugasan khas..insan2 terpilih je paham keje kami as student journalism final year nih. harap maklum.





selama 6jam masa diperuntukkan utk melunaskan tugasan tersebut (termasuk time pegi balaik skali) kami setel gak SOGAR! yg plg penting, pemilik kedai capal JAGO yang sudah berusia itu amat baik dan sporting tp sudah beranak dua okehh bini je 1 dia lah yg kata kn..best buat tugasan ini.





so, kesimpulannya..boo..nti kte pi ye kdai capal tu, nak capal 1..boo..blh la yek..b nak..cantek2 handmade plng best tahan lama sebab kukuh..boo...(ok ni plg pnting sesi mengade2 )





larikssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

NOTA KAKI VERSI KEJAM: sesiapa di dapati tiru tajuk aku nih (bdk2 J) aku pancung kepala wktu uols tgh present..pedulikkkkkkkkkkkkkkkkkks







BABYBOO

No comments: