................................

Tuesday, October 13, 2009

JAMUAN RAYA bebudak J

ASsalamualaikum w.b.t uols.. sakit mata tak hijau2? nasihat dr aku, pakailah spek mata hitam dulu sebelum uols tgk entry ini hahahaha ok, semalam mlm kami budak2 kewartawanan 2009 buat rumah terbuka. So, kewajipan kami berjimba-jimba bergambar tika majlis sedang berjalan~ kami ni mmg gila gambor so tatap lah muka kami yg bertempek tuhhhhhhh hahahaha gambar aku ada di setiap pic di bawah :: sila muntah.............

di bawah ni aku dan seme a.k.a asma, di bawah 1 lagi aku dan ina bucuk~

kami berhimpit mcm nasi impit

aku dan syida walah~

aku dan legam :: gambar yg blur pon haruss di letak ye~

aku dan cik waneeee

pengatin mlm tu~ hahaha kebetulan dorang pakai baju raya sama kaler padahal xde pape hubungan pon! kn dah kenoo :: dari kiri DR.Adnan, izzat, ana dan Dr.Azwan

hijau2 hot lariksss :: me and kah mun

haruslah sempat gambar i sorang2 u~

aku dan cik kushi
kami geng ijau pada mlm itu~RATU HIJAU

aku dan YOUJIe :: haruslah berjimba juga wink2~

gambar kabur sebab kamera aku cap ayam

3 jelitawanita hahaha serammmmmmm

Dari kiri, Legam, dan Abut..

kami budak2 Journalism budak lain tak nak amik port..

waktu jamuan berlangsung semalam kami gelak pecah perut tgk ana and izzat pakai baju raya sama colour kebetulan..tapi dorang takde pape hubungan pon..so, bersanding ler jawabnya dorang berdua tu hahahaha

gambar2 kat atas ni dari handset aku jeh tak termasuk kamera abg man, kamera edmund, kamera rubi, kamera ayu, handset 43 wartawan BK yg lain..kalo tak muntah darah uolsssss tata

BABY

4 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

cantikla baju kamo =)

asna cute said...

1st asna nk ckp.. baju hijau kamu sgt lawo okey!!!

jelez nyaaa~

BABYBOO said...

ceRRy beRRy : thanks ye hehehe
asna: haip! bkn ke kamoo lagi byk baju lawo2 hehehe

Youjie said...

baju paling menyerlah malam itu ohh!!