................................

Friday, October 9, 2009

d a t e r a y a

ok sudah-sudah la tengok gmbar kitorang yg sepadan ni..meh baca entry ni pulak nghaha=D
okey beberapa week yg lalu yakni selepas beberapa Hari Raya Aidilfitri yang lalu aku ngan Baby kuar g merayap kat ipoh..merayap bukan sebarang rayap..ha Rayap Aidilfitri haha=D

Orait,kitorang jalan2 je..xde pape sangat la yg nak dishare actually..nk kata window shoping tak jugak..senang citer kitorang just Rayap Aidilfitri jeh!

Ha tengok la Baby..dia teringin nk teddy bear..and untuk pengetahuan korang, sume tu aku hadiahkan kat beliau hahaha lepas tu jeng3!!!

Ala-ala macam citer Transformers,Revenge of The Fallen!aku ngn Baby g lawan bowling lagih!ha tengok jela gaya aku,mcm outstanding player siot!

Eleh2..layu je Baby ni..blum main lagi dah nmpak mcm surrender..oleh yg demikian......

Aku dengan gentlemennya biar Baby menang ngahahahaha!!Baby jgn marah erk,ngheeee=P

Takde la korang...Baby menang ar..lembut je baling bowl tu tapi...pergh..hahaha

Summary untuk date Rayap Aidilfitri ni, aku sgt hepi ngn Baby yg bnyk celotehnya..hahaha dia seorang yg ceria, periang,happy go lucky..ha LOVE YOU BABY!
By: BOO






No comments: