................................

Saturday, October 10, 2009

demam muntah cirit birit

rindu moment itu..


rindu kamoo..

Demam..muntah-muntah..cirit-birit....nilah elemen yang hidup dengan aku semalam..hope hari ni aku more better then yesterday sebab hari ni boo nak datang jumpa aku. Aku tak nak dia susah hati.

Aku tak nak murung2 even agak lemah.Hope aku dapat ketawa..lagipun kami tak jumpa selalu, so takkan aku nak sia-siakan dia dtg dari jauh.Now dia on the way bersusah payah nak jumpa aku. Aku harap dia selamat sampai. Love u Boo..thanks sebab always berkorban dalam hubungan until masuk tahun ke-6 kita bersama, u tetap mcm dulu.Baik sgt2...

Aku nak buat dia gembira~nak ajak dia pegi somewhere yang happy2 mcm taman rama2, main bowling and mcm2 lagi bagi dia feel berbaloi mai penang.

Hope aku tak muntah2 and nak tercirit waktu dating ahahaha kalo tak, jenuuuuuuuuuuhhhhhhh aku.

kawan-kawan..doa aku cepat sembuh yeee....doa aku happy2 ye...love u all.

kiraa-kiraan BABYBOO : sudah 5tahun 3bulan 3hari bersama

BYBABY

3 comments:

Youjie said...

lama x baca blog hang...
sebab blog ang mcm asik di tangga terbawah dalam list aku..
da penat baca nih...
sweet sgt hampa...
CEMBURU ohh...
sgt sweet..
aku doakan korang bahagia selalu...
Boo ang sgt baik..^_^

Einaz Shah Rizal Thomas said...

walking blog..see u page such as sweet blog =D

BABYBOO said...

youjie : boo aku mmg sgt baik tp boo ang lagi baik kot hehehehe moga bahagia sama2~

smiley : lalalala selamat dtg u.......