................................

Tuesday, October 6, 2009

MENGHIBUR DIRI


BACA BWH DULU BARU PAHAM KAT GAMBAR kot kalo korg reti mbaca ler...


nampak tak BK kami yg terabai?



malas nk jual lepak2 jeh dulu..



nama aku tu BYLINE


news aku muka depan




gambar BLUR pemalas nk photoshop hakhak


Semalam, Isnin 5Oktober BERITA KAMPUS (bk) edisi 5 keluar di pasaran..kami pun (budak2 J) mcm biasa keluar seawal pagi utk menjual hasil kerja kami ini...namun, hari semalam tak mcm keluaran bk b4 this. Tak berapa bersemangat utk menjualnya..layu..kuyu..malah! bkn aku sorang je boleh dikatakan majoriti bdk J rasa letih tak bermaya semalam..APAKAH????????????adakah kami disumpah? pahal plak kn tetibe merepek ni tapi yg pasti aku tak habis byk hasil jualan.


oleh demikian aku+ mak legam tak berapa bersemangat nak jual penat berjalan so kami jumpa port rehat baik punya..jom layan aku berehat kat pondok tuh ngan mak legam...pastu siap pi curiks tulang kuar beli mouse baru! wane wani tuh tak tahan!!!!!!





Aku akan sambung jual BK pada hari ini lpas habis presentation kaunseling. Hope hasilnya lumayan dong..






TARA!! mouse baru aku..RM25



menyala2



BY:BABYBOO




3 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

cunnye mouse...!
bersemangat trs nk wat keje..
sbb nk kasi nyala2...
hehehehe...

BuDaK SenTuL said...

ok da follow... hehehe

patut la xhbs jual... dok cibok p bergambar... photoholic pe nyer....

ladymilk said...

taniah :))
pasni giliran marina pulak...