................................

Wednesday, April 21, 2010

Babyku :)

Salam....tajuk mengalahkan aku dapat anak hahahahahha
xdela..aku tengah gebek2 gedek2 godek2 laptop aku ni jumpa la gambar2 lama zaman handset kamera blur2 lagi dulu.Tetibe terjumpa gambar2 di bawah! aku rasa aku xcte lagi kat uols..so, harus share...

Ok..ni rantai pemberian Boo waktu aku habis STPM sempena result aku agak bagus wakakakakkaka. xsilap aku tahun 2007 ni.b4 aku masuk USM.Wktu ni boo blaja kat Uitm SP.


Tara! ini paling bermakna..cincin tanda...tanda kami adalah saling berteman..berpasangan..Cincin ni boo hadiahkan waktu aku tahun 1 kat USM..

^_^

??????

apa ni?? surprise from him again :)

ok jeng3! ni adalah jam terbaik aku! hadiah dr boo juge sempena aku praktikal dlu hahahahha aku xsuke pkai jam..so, ble dia hadiahkan aku asik pkai je..xleh plak kalo xpkai even g kdai bwh pun aku pkai gak :P



Jam couple :) b4 this aku bagi hadiah jam tu kat dia dlu sempena hari jadi beliau..xsngka plak dia aim jam sama utk hadiahkan kat aku..see..romantik amat okeh si beliau even kdg2 baran jugak wktu tu rasa nak lempang muka dia wakakakakkaka lariiiiiiiiiiiiiiiii


wooooooooooooooo. ni laptop plg aku cinta hahahha ni beli sndri waktu aku tahun dua kat USM...muah2! love it! di mana au on9 di situ ada menda ni:P

The latest! tara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! handset hadiah dr boo sempena pointer aku naik mendadak hiks..mcm tu nk blaja sungguh2 lg mne tahu dpt hadiah lagi ke :p handset ni plg berjasa menghubungkan aku dengan beliau even kami cinta jarak jauh huwoooooooooo budget jauh benor je hahahahha

4 comments:

notti netti said...

Kita ada benda yang sama....pembalut hadiah itu!

Hasnah said...

Woo weeee byknya harta couple2 dia ya.. asna ada ape ek? ada cincin sajoo lain2 ilek pocik la sesama hhaha

BABYBOO said...

notti : sama? hahahahah perlu ye :P
asna : ahahahah ilek pocik erk asna? tgu lpas kwen..asna ada umah ^_^ wooooooooooo

BABYBOO said...

notti : sama? hahahahah perlu ye :P
asna : ahahahah ilek pocik erk asna? tgu lpas kwen..asna ada umah ^_^ wooooooooooo