................................

Monday, April 26, 2010

Tempat ke 12 pun jadilah~Phiu~

Salam 1 belantara~

nak tunjuk2 ! pemenang tempat ke-12 contest kami biggest blogger

Ini lah hadiah aku dapat.. cenderamata dt Thailand dan baucher RM20 utk membeli belah di website rizi tu.. hadiah mmg aku xtaste..hak3 aku nak percutian tp harammmmmmm nk menang. w/pun begitu mari kita zasssssssssssssssssss



smpai terpacak kat umah aku time aku tgh wat nasi goreng!


Oh ini lah hadiah itu ouch ;p


beg ini jugeeeeeeeeeeee~motiP? bubuh cengkerang tu dlm ni kot..

Baucher RM20..apa aku nk beli pun xtau~xkan nk beli perapat wanita kot hahahahhahaha kawen tak lagi..dah tu je aku nampak kat website tu..lain2 ntah segala ubat ah xberkenan aih..



surat ucap tahniah :) makasih kamoo rizi shop!




cengkerang siput babi ke erk? wonder2! beso semacam je~

see :) lawa gak..wangi!



ha masuk ko dlm ni huahuahua


huhuhuhu



PEACE! :)
Boo .. ni la hadiah kita menang..boo nak? ha ambik la hahahahahhahaha b xminat menda ni coklat sedap gak leh mamam :P
pape pun TQ Rizi shop :)


-MARINA-

No comments: