................................

Thursday, April 1, 2010

Impact week~ booth kewartawanan

Salam 1 Malaysia :) wah! harussssssss sebut jugak.orang nak sebut, aku pun nak sebut...nak sgt sebut? hambik! hehehe

dah berhabuk oneloveintwohearts aku nih. nama je dua blogger dlm 1 blog, tapi memanjangnya xupdate aihh..Boo la ni malas update :P

aku busy ngan final projek vang menggila skang ni, maklum le nak habis belajo dah bulan 5 ni mcm2 projek la kena setel. tapi aku nak gak update blog nijugak. xsuke berhabuk fuuh! fuh! sawang!

minggu ni memang sangat sebok dengan mcm2 hal la uols..nak2 kami plak kena buka booth. Booht kewartawanan~ kami kena buka booth masing2 sebab nak buat pameran segalak..nak show kat public mengenai kos kami..apa kami buat, apa sedang berlaku dalam kos ni, apa itu, apa ini..kan..kan..nak tahu?

"marilah beramai2 berduyun2 berhimpit berebut2 meluru2 berlari laju2 ke booth kewartawanan kami bertempat di Dewan Budaya Universiti Sains Malaysia sempena minggu IMPACT kami!"

PROMOTE!

nak tengok booth kami? jom aku bawak uols terjah!


surat khabar sana sini..1st word keluar dr mulut dekan "serabut"~ hahahahaha
lantak kan aje~

Ha! ni kuiz group aku handle..mcm kanak2 ckit~ namun mendapat sambutan! :>

Ha! di booth juga kami ada show majalah hasil kerja kami sendri..ni majalah group aku..konsep sukan..AKTIF!

harus tempek byk2 :) weeeeeeeeeeeee





sempat juge aku merayap ke booth2 lain :)

ni booth bdk2 adwave ^_^

goodies bag ya!

sekian

baby

No comments: