................................

Friday, April 30, 2010

Bumi Minden,,aku kembali~

Salam..

Setelah hampir 20 hari aku bercuti sedap2 membesarkan badan kat umah, hari ni aku kembali ke Bumi Minden semula. 3 Mei ni paper last aku kat USM..paper Psikologi Tak Normal.harus lah pulang kembali utk exam..lepas ni baru la pk nak mencari keje segalak..harap murah rezeki..
sepanjang kat umah xde pape yg menarik aku buat. Just teman mak aku, borak2 tu jela..and FB FB FB hahahahahha maklum la dapat tenet :P tetttttttttttttttttttttt hahahahahaha study? HARAM...


Sepanjang cuti, aku di upah utk membuat website biz utk bos abah aku tapi aku xpandai sgt so aku buat kan blog je utk bos abah aku meniaga..nak tahu dia jual apa? barang lucah :p hahahahaha korg xcaye? klik
SINI hahahahaha kalo rasa nak besar kan pape patut, klik la..follow sekali muahahahahaha klu nya ialah.."SEINDAH MALAM PERTAMA"

Memandangkan aku dah nak habis belajar ni, aku risau gak mengenai kerja...risau susah nak dapat keje..tambah2 kos aku ni..memang la peluang byk tapi takut xdapat tempat.. aku xnak memilih keje..apa aku dapat, aku ON je..sebab aku nak sgt dapat keje. haa kalo korang tahu ada keje kosong, meh la gtau aku..leh aku cuba apply..mana tahu ada rezeki ke kan Allah nak bagi..amin..

Now aku kat Penang, paper aku 3 Mei..ada dua hari lagi je utk study..maklum la dok umah leka2 dah malas study..hope Allah permudahkan urusanku amin...

Plan habis exam ni nak keluar ngan kwn2 nak gi mana ha tu xtau lagi.maybe g mkn2 n bergambar dekat2 cni je kot..nak jln jauh2 xde budget maa...pastu plan nak kuar ngan iza..bestfriend aku..yela lpas ni ntah ble tahun aku nk g jenguk dia kat Melaka.kalo pjg umur dia kawen aku akan pegi..tp ble? kan kan haaaaaa tu kte xtau ye kwn2..pastu plan nak jln2 ngn boo sekitar penang tapi mybe xjadi sbb msalah kewangan bulan ni cuz kami nak join reunion sekolah..so, kat situ je dh beratus kne bayar untuk berdua..baju lagi..so, jln2 lain kali...ni semua plan je, jadi ke x wallahualam..


Pastu aku plan nak gi kem belia kat Pangkor muahahahaha ni siok ckit tapi sejauh mana KEcomfirmAn nya..ha tu xpasti. adik aku urus. kalo jadi 6,7,8 Mei ni la aku pegi pangkor. Balik dr kem ni la segala urusan application keje akn di jln kan..moga ada rezeki aku di sana...sana? tempat keje yg aku sendri xtau kat mana amin....

Oh ye, tahniah buat ex-classmate form 4/5 aku dulu Noor Azarina yg selamat melahirkan anak sulung beliau pada 23 April lalu..Muhammad Daniel Khalish nama ank dia..ina..kalo ada kesempatan, aku pi melawat khalish ko erk :) Dah beranak pinak dah ko erk. aku je belum nikah lagi hehehehehe tguuuuuuuuuuuuuuuuuuu~

-Baby-

1 comment:

NADIRA SALIM said...

wahhh student usm..
thn brpa ni..??
kos apa..??
:)