................................

Thursday, April 15, 2010

Rezeki

Salam..friends....

Now, aku dah ada kat umah..buat apa? rehat2 jeh semntara tgu exam 3 mei baik aku lepak umah dlu..mkn minum free ;p Habis je paper aku 3 mei nanti ( exam aku 1 paper je kali ni sebab byk course work jeh) maka tamat lah sesi menuntut ilmu aku selama 3 tahun di Universiti Sains Malaysia, Penang tu.Tsk..tsk..pasti rindu mahu belajar lagi~

aku plan memang nak sambung master tp mungkin aku appl
y keje dulu kot. Dah ada keje, baru aku buat jarak jauh master tu depends on duit la jugak. Bukan tentu2 aku dpt biasiswa pon..

Now aku sedang busy mencari keje keje keje...sebelum tu ......

" Ada sesiapa yg tahu iklan keje kosong? wartawan berita ke, wartawan suratkhabar ke, wartawan majalah ke, ape2 yg berkaitan ngan bidang aku (kewartawanan) sila la inform erk erk boleh aku cuba nasib"

ohh now aku sedang giat mencari keje...moga murah rezekiku amin..

bab
y

1 comment:

Hasnah said...

Hoo! hoo! Congrats! dh nak abis stdy! =))