................................

Saturday, April 3, 2010

Pernah x korg bengang ngan pasangan ?

Salam uols....

see tajuk aku ada mcm org tgh bengang x? AMAT!

gambar sekadar hiasan

pernah x korg bengang kat psangan korg? xkesah la suami korg ke isteri ke teman lelaki ke pompuan ke psangan lesbo ke gay ke psngan duet korg ke kwn baik ke..xkesah la sesape saje psangan korg..ada x tahap smpai nak ltk bom kat dorg n then tekan control dr jauh mcm aku rasa? see..aku mmg tgh bengang so agk kejam~ampun ya Allah~

ok memang aku tengah marah. sewaktu aku menaip entry ini, ya aku sedang marah. Nak kata dtg bulan selalunya aku ok jeh..aku rasa aku dah ckup tahan..tapi today aku nak meletop! keBABOM!!!!!!!!!!!

sila mesej sy lembut2 dan jangan ulang ayat tu lagi! mencik!

-aku sedang hangat meletop- Marina

No comments: