................................

Tuesday, July 5, 2011

“Jom pegi Tengok Ikan”


Begitulah kata2 aku ajak tunang aku ni pegi tgk ikan kat aquarium kat area tasek Shah Alam..tiap kali, pegi jog, tiap kali pegi santai2 kat sane, and tiap kali singgah sane amik angin la kan kan kan..ajak je, msti tak pegi hahaha cis :p

Berkali-kali aku ajak sebelum ni..x pernah dapat pegi..but baru2 ni Alhamdulillah..entah ape terbuka pintu hati dia rajin berjalan ke sana hehe kalo x dia mls jalan jauh haa..kalo boleh, aku dukung je sng cite haha sbb x boleh je kan hehe

Xian Leng Aquatic Shah Alam, ni la tmpt kitorang pegi ^_^ So ha, legalah sudah dapat ke sane hehe my tunang?wah bukan main excitednya dia tgk ikan cantik2 kat sane ^_^ bile dia suka, dia senyum..bile dia senyum, aku terasa nyaman..suka tgk dia senyum..very the indah you know?haha love you laling ^_^

For the 1st time kot, dia dapat tgk ikan Arapaima, the big one..wah haha it was huge guys..ikan ni berasal dari Sungai Amazon..tapi kat Malaysia pun ada..sesetengah orang panggil ikan naga sebab saiz yg besar..tapi masa kitorang tgk kat aquarium tu, pada aku x berapa besar la..aku pernah tgk lagi besar, kat Zoo Taiping :p


So, lepas tgk ikan besar tu, wah tunang kesayangan aku ni, lg excited jadinya haha so aku hepi sgt dia suka ^_^ then kami masuk ke dalam, shoot2 pic..banyak sgt ikan cantik2..plg menarik, ikan Arowana..pergh champion pertandingan Arowana Asia..plg cantik la kot kat asia hehe :p

Enjoy pic kitorang shoot ^_^


ikan Arapaima berasal dari Sungai Amazon








wah bukan main excitednya dia tgk ikan cantik2 kat sane ^_^ bile dia suka, dia senyum..bile dia senyum, aku terasa nyaman..suka tgk dia senyum..very the indah you know?haha love you laling ^_^



wah bukan main excitednya dia tgk ikan cantik2 kat sane















update by boo

No comments: