................................

Sunday, July 10, 2011

Sedondon


Salam,

hai pembaca oneloveintwohearts..mula-mula sekali nak bagitahu, sila jgn pening bc blog kami ni..actually, nak inform, blog ni di update oleh dua orang (manusia) iaitu aku a.k.a baby (perempuan) dan boo (lelaki) ok kami pasangan manusia sila percaya ;p

ok tp kebanyakkannya aku jela yg update sebab boo hny ada internet di office sahaja.. aku leh la nk senang lenang skit update sebab aku pkai broadband MAXIS yg begitu laju tu..(erk??) so agak la byk ms utk update walaupun sebenarnya ms tu sepoi-sepoi je..(kalo xde duit
xbayar, xdpt online )

nak kata busy keje, sah-sah lah kan tp kdg2 idea ada nk update tp xsempat..

mak aih jauh mukadimah dr tajuk 'sedondon' aku hehehehehe ok2 apa yg sedondon? straight to the point k..update laju2..

semenjak 7tahun couple, percaya x kami xpernah pkai baju raya sedondon(get it? get it topik baju raya) kahkahkah

memang wa ckp sama lu bro, sis..xpernah! t-shirt tu ada la tp xla sedondon mana pun tetap lain gak aku tgk..so tahun ni teringin lah nak pakai sama warna..

nak kata xpernah langsung tu hurm mcm mana nk explain erk? pernah tp pd aku xsedondon sgt pun. Ada la satu tahun nk raya tu, aku cakap kat boo nak baju sedondon..tp kekangan wang kot, maklum lah waktu belajar kan...mana ada duit nk beli2 kain ke baju ke tambahan pula nk sama warna ei mmg aku susah weh..

bukan org senang kan..ajak boo pkai sm warna, nk wrna gold..pastu dia mintak mak dia buatkan..kain pun mak dia pilihkan, pd aku xgold pun, wrna coklat hehehehe, tang wrna kain tu mmg sedondon tang baju xsama..

so, aku anggap itu kategori 'sedondon xseberapa sedondon' ;p

tahun lepas plak, haa dh keje kn, ingatkan dpt la baju sm sesama samanyaaaa (semangat gila) sekali susah susah susah.! cuti xsama,kekangan ms, yela tahun lepas aku wrtawan, mmg payah nk keluar sm2 ni,bulan puasa plak keje bagai nk rak sebab nk cover edisi bumper raya,so, nk wrna merah xdapat..(duit pun xberapa nak ada )

mmg la aku pkai merah, tp kebetulan, merah yg xsama. Tu pun kain pakcik aku hadiahkan tp still bersyukur..

tahun ni xtahu la kesampaian ke tidakkk kalo x jgk, kawen nti jela sedondon..ha itu comfirm2 kalo xsedodon, alamak lah kan hehehe

so nk tanya korang..korg dgn suami ke tunang ke, kekasih ke makwe ke pakwe ke rasa cool x baju raya sedondon? aku budget cool kot sebab xpernah lagi ;p tp aku tgk blogger rmai suka wrna sedondon kan kan yeke idok? ye ke idok?

p/s : beria cerita baju raya puasa ganti xhabis lg ngeh3 tgh berusaha tp selalu tumpas

No comments: