................................

Wednesday, July 6, 2011

Prewed Prepare





Assalamualaikum brader/sister (sila jawab salam)

Haha hi guys!bertemu lg kite dirancangan!! ADD (aku dan dia)
yeeaahhaa!! Ok pehal nk excited sgt aku ni?eh2 nghee ok 1st aku just nk ucapkan ‘I LOVE YOU’ to my lovely Tunang..miss you so much..lama sgt kite tak bersua..and bile dpt berjumpa, feel sgt hepi..feel freshlah!

^_^
Ok korang, tunang kesayangan aku ni ha, kalo x jmp aku dalam sekian waktu yg dikatakan lama, memanglah banyak ragamnya..meragam je kejenya..so nk dipendekkan cite, hasil ragammannye baru2 ni, maka bertemulah kami hehe ^_^


So, kali ni just santai and guest what, kami buat preparation for prewedding photoshoot!!! Yes! Photo session kitorang ni, buat sendirilah..memandangkan bajet kerajaan x menaikkan gaji staff government tahun lps, so shoot sendirilah nti hehe ^_^



Semua props kitorang dah fikirkan..tema mcm samar2 lagi but props dah ready..so ape cer tema kite ni yayang?haha alamak, xpe, bincang lain nti..korang just wait for the result erk!



so, here it is, some pic
preparation kitorang for photo session prewedding tu nanti..hehe buat poligami..haa eh!haha ORIGAMI ngeh ngeh ngeh :p

update b
y boo

No comments: