................................

Tuesday, July 5, 2011

WARNA TEMA


Salam, Tajuk sahaja sudah tahu ini entry apa kan? ok ini entry warna..oh no no no bukan kaler LUNA ye ini warna STABILO hehehehe just kidding! nk story about warna tema perkahwinan kami nanti.

Ok now aku nk bagitahu yg xde istilah warna of the year. Bg aku semua warna adalah setiap years ;p harharhar ok, kdg2 setengah org kata :

A: Eh tahun ni byk wedding wrna peach..lagipun mmg peach wrna of the year tahun ni..

so, aku bukan si A. Pd aku, yg mana cantik pd mata, itu lah turun ke hati. Siapa yg xnak kelihatan cantik, menarik di hari bahagia? ah menipu! ko ckp la mcm mne pun aku tetap kata ko tipu at least mesti mahu kelihatan sedikit lain dan lbh menonjol (gila pengapit nk lbh vogue? meh kejar dgn parang) hehehehehe


so now, aku dan boo dah decide warna tema utk resepsi rumah masing-masing, kain utk tempah baju sanding belah aku sudah beli tinggal mahu buat sahaja. Ok about design malas nk pk sgt, sebab aku kenduri kat rumah kat kampung so xpayah nk design Halta Dommat sgt lah so agak moden ckit dan selesa..sudah memadai..

kang buat ala-Halta Dommat berekor2 pjg bju aku, aku nk gerak kang terseret2 tar dan tanah kat depan umah aku tu..siuman ke idok? hehehe so dh pk pjgggggg :)

xde la aku nk buat baju kurung kan itu melampau sgt hehehe kang flat je nampak...design ala-ala moden ckit, selesa dan kena ngn bdn aku, kira jalaaaaaaaaaaaaaaan :)

utk boo plak, sm gak, agak kena ngn bdn dia, selesa, xpanas miang2 tu (oh xsuka kain pns-pns ni kang xselesa) dah, jalaaaaaaaan. Janji kami kelihatan secocok dan manis di hari kejadian ^_^

gambar sbg hiasan

utk nikah pun sudah ada warna tema..baju pun in progress siap..baju boo je i xtahu perkembangan, oh serahkan pd pakar sajo ^_^ utk khemah, hiasan bilik pengantin, pelamin, bunga tgn, semua dh ada wrna aku tetapkan..so semua wrna yg akan menghiasi hari tersebut sudah ditetapkan sila jgn mengada-ngada nk tukar tema wrna lain Marina kang kena baling kasut sebab semua dh start beli ;p

cthnya, kasut sanding aku dah beli, kain utk tempah baju sanding dh beli, kang tukar tema wrna dh nk kena meracau mencari semula oh no no no! ya Allah tetapkan lah iman hambamu ini..amin..

p/s : byk lagi preparation xsiap adei nasib la xbertunang 3 bulan kalo x, pkai baju kurung jela aku ;p xckup masa dh kena F O K U S btl2..

No comments: