................................

Wednesday, July 6, 2011

X perasan atau sengaja?

salam,


Firstly nak ucapkan Tahniah dan selamat pengantin baru buat Tomok dan pasangannya Ayu :) w/pun sudah hampir seminggu mereka menjadi pasangan suami isteri, aku baru nk ucap tahniah APAKAH? hehe

ok rileks2 dulu jgn kecoh lagi knp tajuk aku xde kaitan ngn gamba? haish sape ckp? see tajuk aku, aku tuju utk warna baju mereka...'X perasan atau sengaja?'

sweet!

ok sebenarnya nak tny, kome perasan x baju dorang xsama warna? dorg xperasan ke sengaja or mmg trend erk? aku tgk rmai gak mcm ni, xsama wrna..ini trend kah? ramai sudah aku tgk agak tidak match warnanya~

tapi kan selalunya terjadi sedemikian utk org yg tempah baju sendri not sewa kan?? mcm aku..ntah sama ke idok huhuhuhu risau gak..bila dah beli asing-asing susah nak jumpa yg warna betul2 sama peratusan adalah 50% sahaja.

nak selamat, sewa je habis cite sah2 sama wrna nya org kedai tu buat~

Tapi apa-apa pun sungguh menawan kalbu okayyy mahu sponsor aku enggak? hahahahaha

Moga uols berbahagia hingga ke akhir hayat..ayu, kamu sungguh manisssssssss

mcm... "manisnya kurma ini" ;p

2 comments:

butterfly said...

tapi baju tomok tu lawaaa....
laen dr yg laen...

BABYBOO said...

kan! unik :) baju isteri dia pon wow! de bomb sih.... hehehehehe