................................

Monday, December 14, 2009

Cucur bawang vs Tea O

Salam uols...(o_O)

nak tanya ni uols...bila last uols makan cucur bawang?

or uols memang xmakan kuih-kuih mcm tu?


Malam ni pekena cucur bawang mak buat sangatlah SOGAR! even menda ni senang sgt nak di buat (just bancuh2 tepung je tambah bawang ckit, ikan bilis, cili ckit ) tapi very the jarang nak buat. Kalo dapat pekena buat minum petang dengan tea O panas, memang sedap kooooo........

Aku ni kalo mak aku masak celah mana xsedap, sume sedap. Tambah2 jarang dapat makan mak masak kan, lagi la aku sukeeeeeeeeeee and paling penting xpyah la aku nak kena masak wawawa very the anak pemalas kooooooo :P


kalo mak uols masak ape pun uols taram kan? see 2 kali 5 sajohhh kito.



Tea O panas
pic credit by google :P

pergh tangkap leleh see..

Nyum-nyum!

aku tak makan la gedik2 nak kuih mahal-mahal ni, dapat cucur bawang pun dah xkedip mata tambah2 lapor tahap ikan sepat melompat2 :P--> sgt senang jaga kwen nanti :P

BAB
y


5 comments:

Arin Mansor said...

Cucur!!!! sedap wor.. my PRInCE penggemar Cucur.kalau masak.. mmg duk berulang amik dari pinggan..same cam babah dia.hihi..

lame nyer tak masak cucur..leh lah buat weekend n ih.

Hasnah said...

asyikkk maknnn jaaaa nie yg asna jelez nie~

Anonymous said...

lapar gilew!!!

besh2!!!

BABYBOO said...

hahahaha
sis arin :mcm babah ke mcm mummy dia wakakaka kalo ltk udang, tauge lg best huhu

asna: erp! org dekat nk kwen xleh mkn manyak2 diet3! hikhik

Ghostone : mmg sedap mkn pns2!

Budak Malu818 said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
sedapyner..
nak ciket!