................................

Sunday, December 6, 2009

PROMOTE! PROMOTE! mereka........

Salam uols...
ok hari ini berdirinya saya di sini ada sebab? sebab apa? bukan sebab nak jual minyak urut..bukan sebab nak jual bedak wangi..bukan sebab nak jual kereta Volvo <-------??? akan tetapi puan tuan..akan tetapi berdirinya saya di sini mahu promote ! promote! blog kawan-kawan.ok-ok mari kitan mulakan dari blog ini..calon-calon nya ialah.. . . . . .


Biodata : Merupakan sahabat lama aku. Bernama Hasnol Syafiq..kami mula kenal sejak sekolah menengah especially lebih rapat sewaktu di tingkatan 3. Di merupakan ketua kelas aku dulu manakala aku adalah penolong nya. untuk sesi perkenalan lebih lanjut sila klik gambar di bawah ;P

www.jejakjutawan.webs.com


---------------------------------------------------------------

ok-ok yang comel lagi manja di bawah ni plak adalah blog ex-rumate aku waktu 1st year dulu..Ni salah satu blog yang selalu aku lepak sebab entry sis ni melucukan..lagi satu hobinya tukar skin blog, oleh demikian amat menghiburkan mata ;) aku call sis ni "kak Dayana" a.k.a kak Salamah :P sila klik pic blog bawah ni utk mengenali blog beliau.


http://makingmyselfdayana.blogspot.com
---------------------------------------------

ok-ok yang vouge ni plak semestinya blog kak Elly..see nampak x header dia tulis ELLY.K..tu maknanya elly kodry..Beliau merupakan salah seorang wartawan penyiaran yang aku suka waktu praktikal kat tv9 dulu. Dia sangat sempoi dan very simple person as what i know ;) blog dia merupakan blog shopping2..sape yg berminat dengan baju-baju yg vogeh2 sila klik di bawah ini ;)

http://ellykodry.blogspot.com


kenapa aku nak promote mereka bertiga hari ini? mereka banyak memberi sumbangan juga utk aku selama kami berkawan ...makasih uolsssssssssssss..

NOTA KAKI: sekian terima kasih..???

BABY

No comments: