................................

Friday, December 25, 2009

Hari Keluarga HSR

Semalam 24/12/09 berlangsung nye hari keluarga Hospital Slim River kendalian staft hospital tu sendiri..ape jd pada pesakit2??lantak dorg la ngahahahaha(ish2 xpatot..)
So acara2 mcm biase la kan kalo famili day ni kan..sukan-neka jeh..well aku antara yg terlibat dalam buat persiapan itu dan ini..so agak puas hati la bile famili day ni berlansung dengan jayanyeh!
Aku ade gak join game2 masa familiday ni berlangung..ha antaranya passing belon berisi ayor..helipad..and plg best ha..Tarik tali..JUARA!hahaha itu paling penting utk korg tau okeh!
okeylah jom tengok pic aku menang tarik tali tu kat bawah nih(^_^)


Okeh kite tgk dulu Ijan yg ujung sekali baju cerah (gray) berpusing2 kat kon merah tu 3x.sape pening dulu, dia la pemenang..hahahahaha(^_^)



Okeh aku meneliti keadaan padang sebelum menarik ngahahaha

"Okey korg sume dgr ye, semua tarik serentak.jerit 1,tarik,1 tarik oke??!!"
eh2 Farez tu, aku bg instruction kat dia, dia bg intstruction kat aku blk???

Itu dia berbaju kuning Dr.Ahmad dari Pakistan import baik punye!!yeah baju merah tu org kite okeh!!cayalah En.Razak!!
Pergh!bertungkus lumus tu hahaha:-D
Akhirnya hahaha korg tengok..sampai tergolekdok..dia punye citer la wat ktorg menang hahaha
Meraikan kejayaan haha ko tgk ar Ijan baju gray belah kiri sekali..ewah wei sume ketiak busyhuk ngahaha(^_^)

By: BOO

No comments: