................................

Wednesday, December 2, 2009

Miss Marina dreaming foR...

Ini adalah bukan aku ok..ini adalah credit by google image..tapi aku sgt impikan situasi begini...knp bah..knp bah~

salam ..
uols!!!

nampak kenderaan yang berkaki empat ni?

ada merah..

ada hitam..

ada grey..

sila cuci mata sepuasnya dahulu~

apa motip aku buat entry ni??



pergh naik ni gi date pasti SOGAR!

Hitam sgt indah~menawan2!

Sgt selesa coi!

aku pegi blog asna semalam sebab dia berangan2 nak pakai kete itu ini dan sinun...maka aku pun ter"berjangkit" berangan dengan beliau makanya wink!!!!! bersinar2~

mari2 kita lihat kereta kegemaran gue plak ;P

yuk!!

fuh...tiup..moga2 dapat!





wah ni MPV ke hape??tinggi ~suke2!





jeng3!

VOLVO VOLVO VOLVO....


OK..actually xramai ada taste sama macam aku..kebanyakkan kawan2 aku minat kereta jenis honda, toyota, perodua, nissan, bmw...dan segala yang lain. Sangat jarang aku dengar orang taste kete VOLVO macam aku. sesiapa juga yang minat kete volvo sila komen ;P

Ok, sejak bila aku minat ini kereta? ok dulu abah aku memang pakai volvo tapi volvo lama la bukan volvo baru ni. Memang bapak besar kete ni, selesa dan selamat.

Adakah anda tahu bawaha se.. nya volvo merupakan kereta paling selamat di dunia? Memang volvo selamat sebab body kete ni mmg kaw2 keras tebal mcm kereta kebal ;P


Dulu waktu abah aku pakai volvo, pernah aksiden ngan bas waktu nak pulang ke kL dr kampung. Waktu tu tak silap aku baru umur 7tahun. Bas hentak dari belakang mmg tahap gegar remuk tapi even hentakan kuat, kami semua alhamdulillah selamat sebab ape? sebab kete volvo sgt kebal dari kete lain ;) kalo proton, mmg sureco remuk redam..

so, sejak kecik lagi aku memang minat volvo. Lebih membuak2 minat kat Volvo S80 waktu aku sudah besar ni disokong oleh kata-kata abg fuad waktu aku praktikal dulu "volvo ni ina, mmg sedap bwk..abg fuad pernah try dulu, masuk2 dlm trus xdgr ape..kedap bunyi mmg super!" see..mahu aku tak gilo????gilo nak Volvo!

bayangkan aku bawak volvo dgn smooth skali.............fulamak..pakai spek mata itam, sah2 macam mak datin ;P


Pesanan penaja : sape suke angkat tgn!!!
BABY

4 comments:

Hasnah said...

Beli Beli beli beli!!

BABYBOO said...

hehehehe xde wang! xde wang! xde wang!

Fateha Firdhaus said...

waaaa~~~
akhirnye kite dh jmpe peminat volvo~~
hehehe...
hye peminat volvo...
sme la dgn kite n suami n family suami...
mmg gile kt volvo...
ayah kpd suami mmg pki volvo dr suami kecik2 lg...
sape yg dh start pki volvo,msti akan berjangkit kt 1 family...
then mmg keta yg plg selamat skali...
slaen besi yg tebal,keta die ade mcm frame or bingkai kt dlm sekeliling keta...yg bile eksiden teruk,frame tu akan halang keta tu hancur kne kt penumpangnye...
sgt safety ok...
kite minat wagon...cthnye v50 ke..
tp yg ade skg,bese2 jek...nk beli yg S series x mmpu...hehek~
juz 850...ayah suami pon 850 jgk...
keta suami yg 240 tu dh totally lost cuz eksiden yg teruk..n suami selamat...mmg bgus ini kereta...langgar dgn myvi plk tu...bayangkan lah myvi tu jd cmne kne langgar dgn keta kebal?? nsb org myvi tu x mati...huhuk...
eh owner...mintak maaf ye..
cuz tulis pjg lebar...
bkn pe,ssh nk jmpe peminat volvo yg muda2 ni...kwn2 kite pon jnis minat keta2 jepun tu haaa...honda,toyota,etc...
sory ye pjg lebar...hehe...
lastly, volvo for life~~
=)

BABYBOO said...

fulamak very the pjg lebar penerangan hehehehehe i like :P
salam volvo hahahaha