................................

Sunday, December 6, 2009

Jamu Mata (O_O)

Salam uols..
dah makan ke belum?
harussssssssssss la sudah kan dah jam 5 .30ptg cam gini. Hari ini cuti hujung minggu so mak aku sangat lah rajin pagi-pagi buta dah ke pasar. Aku hanya tunggu kat rumah sajo melayan tdo yang indah (^_^)
*bangun-bangun terus makan roti canai yg abah beli --> sungguh keji ank mcm ni
So, mak aku dengan tiada sebarang plan terus beli ketam...motip? sebab abah aku nak la kot..kalo mak aku lebih prefer beli ikan atau udang sajo.(tahu sgt..)So, setelah memekak2 akhirnya berjaya la masak menu di bawah ni.
ketam masak lemak, rendang tok (daging), kangkung goreng belacan (akak suko kangkung belacan dik non)

Ni lah menu kami tengahari tadi
Di tambah dengan sup tulang..kerabu tauge..

close up skit.. ketam masak lemak dgn nenas


close up skit lagik..

rendang tok (tok harimau kot)

resepi tarak..nti aku rujuk mak aku jeh ;P
BABY






No comments: