................................

Thursday, December 24, 2009

Make up Pengantin xsantek pun aku tgk


Salam uols

Cait, gilo pjg tajuk entry aku kali ni. Ala-ala karangan SPM jeh..Ok begini cte nya..tadi aku gi kenduri kawen kat umah kwn aku, kakak dia kawen uols..kwn aku tu dah anak 1 dh pun, akak dia je terlewat ckit. Haa tu xkesah la kn yg aku nk share nga uols ni pasal make up pengantin tu. kwn aku dah ada ank 1 tu sombong bangat dol mencik!!!!!!

Korang percaya x kalo aku ckp, lepas dia di make up dia jd lbh xsantek.(xcantek) aku pun pelik gak, dah la akak dia tu kategori santek gak la, bukan ke kalo di make up di hari bahagia kita, muka kita cantek n berseri2??

aku rasa pemilihan cara make up org yg andam dia tu kot xberapa.
xpasti plak sape make up kan dia, yg pasti kalo make up sendri lbh cantek. so, aku nak buat kesimpulan kat cni, make up sendri lbh cantek dr amik mak andam make up kan.

Dah byk contoh aku tgk, bukan yg ni je. Bg yg rasa cantek tu siok sendri kot muahahahaha jahat aku..tp mybe ikut pakej kot ada jgk yg mak andam make up kn cantek..mcm hantu ;P

tadi, lepas je pulang dr umah kenduri tu, mak aku tetibe kata kat aku "na, kamu kawen 2011, sementara org tgh nak" APAKAH?????? aku no komen okeh~

so, kpd bakal-bakal pengantin diluar sane, kalo amik pakej make up tu, test dulu, dh test jgn s
yok sendri dpn cermin plak, mintak pndapat org ramai jugak..kdg2 korg perasan sndri2 walhal org tgk mcm hantu opera jeh :P


adios....!!!!!! (^_^) just share cte jeh~

BAB
y update!!!

4 comments:

[z@ck] said...

maybe mekap tebal sgt kot..

Hasnah said...

hahahah jhat jgak marina nie.. nasib baik time asna wat trial makeup, My Dear yg komen okey ker tak hehe so, asna believe that I will look SANTEKKKKKKKK on my wedding day hehehe

*sila kawin cepat~

BABYBOO said...

kah kah kah
z@ck : ntah la ye kot tp xcantek kuikuikui

asna : hehehe asna trial ada org tgk ok la jgn syok sndri taw hihi nti mcm hatu opera kang ur dear terkezut cane?kuikui tp asna ok la make up wktu tunang tu ;P

nk kawen cpt2 la ni malah laju2 kah3

Hasnah said...

hahahah time tunang tue mekap cikai jer la~