................................

Wednesday, December 9, 2009

Maybe sebab aku dah tak cantekk ..MAAF....


sepi..hati..terjadi lagi..mungkin sampai mati..aku, sepi...

Pagi ni aku terjaga jam 5pagi..bangun2 terus menangis teresak-esak sebab aku mimpi aku kena aniaya sebab salah pilih kwn (kwn ngan pengedar dadah) aku terjebak!~ aku kena masuk penjara nauzubillah..

Bangun2 aku terus mesej Boo yg aku syg dia sgt2 xboleh xde dia and nak tdo bawah ketiak beliausuruh dia jaga hubungan ni baik2..

Lepas solat subuh aku kejut dia bangun utk solat and mandi utk gi kerja. lepas dia dah bersiap2 utk ke tempat kerja, aku sedikit berGURAU kena kan dia..xsangka gurauan aku disalah ertikan sehingga tercetus peperangan dingin yang kecil yg besar sebenarnya bg aku

Aku tak sengaja atau aku memang mengade2???????

MINTA MAAF pada hubungan ini pada Boo di atas sikap keanak-anak kan aku ni

Kenapa kita sering menyalahkan kebelakangan ni? Boo dah ada pompuan lain kot??maybe sebab aku dah tak cantekk.. :(

Aku setia pada boo..aku rindu boo..kita memang cinta jarak jauh namun hati b hanya pada boo..b xpernah ada org lain..hanya kau yang satu tajuk novel okeh

RINDU KAMOO BOO..so much..hampir 6tahun bercinta, kita tidak pernah dekat..jumpa sekali sekala..segala keinginan bersama jarang terkota..sape nak kesiankan kita?nobody..hati menjerit..meronta..

NOTA KAKI : kenapa ayat aku sgt berbelit2 kali ni??maybe aku dah tak cantekkk (APAKAH??)

BABY

1 comment:

butterfly said...

kdg3..kite yg prmpn nie..mmg nk bergurau sikit..tapi..selalu di slh erti..sampai bergdh dibuatnye..last3..masing2 bengangkan..tp..kita beralah juga..
:)