................................

Sunday, June 13, 2010

J a H i T

Today, dengan segala hormatnya patik persembahkan al-aktiviti yang patik vuat la vuat hali inih! (hambik kau loghat huahuahua) :p

Ok pagi tadi aku lap2 cermin kereta Ayahnda and kereta aku sndiri, then Ayahnda turut keluar join aku tapi, dia bersihkan kete dia je haha and today!dalam sejarah! seumur hidup aku, xpenah aku tengok Ayahnda aku ni lap rim kete beliau!haha pagi tadi aku tekezut, lalu aku ke dapur menceritakan hal tersebut kepada bonda, lalu tergelak-gelaklah beliau kahkahkah! :p

Okey la actually, post kali ni, nak nunjuk kepakaran aku yg tak berapa nak pakar sangat (bukan xberapa nak pakar pun, malah xreti sebenarnya) dalam menjahit..

ape aku jahitkan hari ahad ni?ha aku jahit seluar jeans kesayangan aku le...malas nk berceloteh, zzaasssss!!!
dengan teliti ye tuan dan puan-puan..
mari, tengok dekat sikit kesenian ni :p
ok dengan penuh kesabaran, hasilnya tara!!!!
Si COMOT turut meraikannya kahkahkah!

p/s: kepada sesiapa yg berminat untuk belajar menjahit, sila hubungi 019-6761234, 6 tejunam, tekan-tekan tak dapat kahkahkah!

By: BOO

No comments: