................................

Thursday, June 10, 2010

Lukisan Cinta :)

Assalamualaikum w.b.t


korang sihat? di harap segalanya berada dlm keadaan selamat dan sihat hendaknya :)


haaaaaaaa today aku nak bocor rahsia! pssssssssssttttttt..meh meh... ;p


Tara!!!!!!!!!

nampak x sketch book ats ni? haaaaaa sketch book ni penuh dengan lukisan dr page 1-last..tu hadiah dr my Boo beberapa tahun lalu..nice bukan? ^_^

Owh ini lah rahsianya..my Boo pandai melukis.. :) *tepuk tgn

dan lagi 1 rahsia, dia ngorat aku dengan lukisan2 dia ni la 6tahun lalu nice bukan? bagi aku nice la hahahaha knp aku asik ckp nice nice nice je? sebab aku suka semua lukisan yg boo buat kan utk aku..dan lg 1 rahsia, dia buleh melukis melakar dengan pantas :) *hebat2! (boo..kamoo hebat sedar enggak??) *ok, percayalah boo bakal pengsan aku puji dia 30kali dh...)

hasil lukisan dr my boo
^_^

Kebanyakan dia suka melukis kartun2 la :)

amat berbakat..harapkan aku, nk lukis arnab pun xmenjadi comfirm weh xmenjadi!
knp mesti arnab weh? sbb mak aku pndai lukis arnab dlm bberapa saat! kagum bukan?


hiyark!!!!!!!!!!

my Luqman juga adalah kartunis majalah sekolah hehehe


haaaaaa...ni boo xtiru mne2 ye..semua imaginasi semata2 :) nice bukan?

Ok! like this! ini lah 1st lukisan dia bagi kat aku tanda perkenalan..sedikit usang sebab dh lama n di akui aku bwk merata smpai jd mcm pembungkus segalak tapi aku tetap hearts this lukisan! thanks boo :)

Ni adalah latest lukisan dia bg kat aku last month ..konon2 pic dia sebelah kete dia la tuh adeiiiiiiiiiii dia mmg heart sgt ngn HONDA..maklum la si puteh dia kn HONDA..

hehehee terbalik! malas la nk btl kn~

seni~


pic kami separa jadi :P tapi dia pernah lukis potret aku seorang n mmg exactly same! aku pernah buat entry pasal potret tu dlu..nti aku upload lagi erk kalo uols nk tgk (perasan x aku?)

romantik bukan?

owh paling suka pic dua terakhir ni hehehe romantis! muahahaha

No comments: