................................

Wednesday, June 16, 2010

Contest bergaya dengan baju!



tadi tengah membusy kan diri dengan berBLOGWALKING terjumpa 1 kontes ni! huhuhu dr blog Cik Puteri Nurhafizah..wah! nama penuh!

kontes yg agak menarik!

saje2 join support kontes beliau :P untung nasib leh menang hadiah misteri hehehe

memandangkan syarat xketat sgt, aku pun klik2 je buat entry ni..tgk2 cari2 gambar mane patut and.......

TARA!!!!!!!!!!

aku pertaruhkan la gambar sopan aku ni haa...

pertama :

suka picture ni :) ni masa nk ke kenduri kendara weekend lalu. Ini adalah baju hadiah dr boo sy a.k.a mucuk sy :) dia hadiah kn baju dia beberapa hari sebelum dia konvo :P

buleh di edit tau picture ni :P (kata tuan penganjur)

Dan kedua ialah ini :
baju ni aku pakai wktu reunion dinner baru2 ni..baju ni mak aku buat sendiri tau :P hebat kan mak aku ? ^_^

Syarat-syaratnya ialah :

1. Para blogger yang tinggal di Malaysia sahaja boleh join ini contest ! Lelaki dan perempuan !
2. Buat entri yang bertajuk Contest Bergaya Dengan Baju. (ikut suka nak cerita pasal gambar atau tak)
3. Letakkan banner kat atas tu dekat sidebar blog korang.
4. Link kan terus ke Contest ini.
5. Ikut suka korang nak jadi follower ke tak. Tidak diwajibkan sangat.
6. Lepas dah buat entry. Post kan link entry korang tu dekat komen bawah ni ea.
7. Akan ada dua hadiah satu bahagian lelaki satu bahagian perempuan. Adil bukan....
8. Akan dinilai oleh Encik Megat a.k.a bapak saya !
9. Hadiah misteri tetapi berkaitan dengan contest ini.
10. Tertib.......



TARIKH TUTUP 3 JULAI 2010

apa lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yuk!


No comments: