................................

Tuesday, June 29, 2010

syukur alhamdulillah..

salam..
semalam aku dapat 1 call dr karangkraft, aku dh dpt keje!


tapi knp xhepi sgt erk?


position sbg wartawan majalah


w/pun dh dpt keje, biz ladieshop akan tetap ON
nama lg semangat kan harus la bersungguh2~

if sape minat nk beli shawls kat aku meh2 ^_^

doakan aku kat tempat keje baru moga pekerja sana willing ajar aku segalanya~

xla aku ternga2~ kan!
siapa lg dpt? jumpa sane erk..

isnin ni aku masuk keje..
doakan ye.................................................................................

kpd blogger yg dok Shah Alam! jom2 jumpa ;p

boleh la berkelakuan gedix jumpa uols! hahaha
:p

majalah ni! :P

3 comments:

ita citot said...

vavavavavaaa!
tahniah weh (^_^)
all da best!~

Cik Siti Hajar said...

yeay!
mari kite meronggeng babehh..


:))

BABYBOO said...

miss rama2 : hahaha jom2 gedix santai! hehehe

azamieta : makasih :)

alhamdulillah