................................

Tuesday, June 1, 2010

chumel beb! "biase bro!"

Salam satu Malaysia :) ---------------> moga Malaysia kita terus berada dlm keadaan aman dr segala bentuk peperangan fizikal mahupun pergolakkan dalaman (ceh salam je kot pjg berjela 4 hela!)

hehehehe pagi Selasa nan indah *tarik nafas~ ............................LEPAS! hah!!!!!!!!!!!!!!!!

ok tudiaaaaaaaaaaa aih~ senaman ^_^

knp aku hepi? sebab jeng3! kn aku ada join Kontes kn b
yk aku join mene satu???


ala....kontes bwh ni


-
-
-
-
-
AKU DAN MAKANAN ITU

ha..today aku buka2 blog je, aku dpt seketul award bangat sangat chumel ^_^
Mr.Tedd
y loba2 hehehehe i likeeeeeeeeeeeee makasih Cik yanna kenja sbb sudi bg i award :)

actuall
y ada gak la 2,3,4,5 ketul award aku pnah dpt but mcm mls nk tempek kat blog mybe tgh bz..pg ni dpt je aku trus tempek! MOTIP??? owh~ mood kot *ampun kwn2 lain nti aku kutip blk award uols n tempek....

ckp b
yk xguna bro! meh usha~ Mr.Teddy loba2 gua~

TARA!

apa mcm? ada beran?



seperti biasa, sebelum nk amek award ni, kena la penuhi syarat2 nye..
aduyai kena wat pantun la..


______________________
______________________

memang aku rasa blog aku comel,
kenape korang jeles ke?


===============================================

halamak!!!!!!!!! ni ai lomah ni dek non! ahahaha but ai ni suko mencabar2 lebih~ jap 2 minit! pk pantun :p - - - - - - 2 minit kemudian..megi pun siap ^_^ eh! silap..pantun pun siap..dgr ye cik adik manis ---->APAKAH?


memang aku rasa blog aku comel,
kenapa korang jeles ke?


dgr kan ~


Aku dikejar ramai female,
dikejar female aku suka,

memang aku rasa blog aku comel,
kenapa korang jeles ke?


^_^ -------------> idea Boo! lariiiiiiiiiiiiiiiiiii



No comments: