................................

Thursday, June 3, 2010

silent reader

Salam uols

Mentang2 aku free xstart keje lagi, hari ni saje ntah ke berapa entry! Ala..nama lagi rajin update kan tapi malas memasak

Aku sejak dua menjak ni, nak menghias blog tapi asik lupa je..kalo on9 tu buka dashboard tgk kot ada komen, klik accept..pastu buka fb~

Buka formspring..buka FB lagi satu (* owh aku ada dua acc FB) bukan apa, bukan gatai ke gedix ke tapi sebab ada problem ngn acc pertama, buka lagi ape ade hal! Bukan kena duit..acc bank tu aku ada 5! Hahahahaha acc sje tapi jumlah duit mcm lebih baik ada 1 acc je hahahaha

Ok dr topic rajin melalut smpai acc bank ape kes?? Kembali ke jln lurus..ok knp aku rajin update lately selain aku mmg menganggur??

Haaaaaaaaaa sape nk menjawab??

Hehehehe sebenarnya aku rajin update sebab aku baru tahu aku ada silent reader and agk ramai gak laaaaa *clap! *clap!

Salah seorang adalah coursemate aku Mohd Bakri Adam a.k.a noks bakry :P dia ni ntah ape kena sampuk ntah rajin sgt buka n bc entry kat blog aku nih~ ah! Layan kan je ^_^

Kedua, aku tahu yuli (ex-coursemate aku gak) yg bakal mendirikan masjid lagi 3 hari pun selalu bc blog aku..reason dia “aku mmg rajin buka blog ko, baca semua ko tulis sebab aku kan xde FB, so kat cni jela aku nk tahu perkembangan ko marina” ok! Fine! Aku amat berkembang ok sejak hbs blaja ni hehehehe

Ketiga, aku ada sorang silent reader ni siap dh khatam bc blog aku~ mak aih! Rajin tahap kronik~ aku suka J xpenat selama ni aku membebel ada gak hargai and thanks sgt2 uols yg rajin bertenggek kat oneloveintwohearts ni ..

Actually aku memang nak update selalu and nak share pelbagai topic, xla asik pasal cte tentang hdup aku je kan dh rupa diari je, tapi aku dapat line tenet pun menumpang..x gitu?


Harus la kejap2 je kalo nak menumpang bagai..tgu aku pkai sendri ~dlu aku ada berukband

(band beruk2 sedunia) tapi lpas mcm kena tipu asik2 additional caj caj caj, aku pun dah naik sewel rambut cacak2 bengang kat celcome, aku pun potong! Potong! Potong! So, now semput2 nk on9 but dpt gak on9 setioap hari Cuma jarang2~

Eh jap! Td dr rajin ke berukband! Ok , aku mmg suka mcm ni lari jauh 78km/jam lari topik jauh bagai JUARA!

Hahahahahahahaha! * gelak jap

Kesimpulan di sini :: aku memang rajin mengUPDATE blog..hah! di ats ^ ini buktinya ^_^

wasalam

No comments: