................................

Sunday, June 13, 2010

familyday vs cuti sekolah vs kenduri kendara sedara mara


salam cuti sekolah :P (buat para guru dan para pelajar, kalo bukan sila jgn beria jawab...jawab ala2 sudeh~)

ha! tajuk entry aku mantap x? mantap ye bukan manap :P

kan sekarang musim cuti sekolah, so ramai la nak buat kenduri kendara kendarat..makanya, berkumpullah aku sekeluarga ^_^ (belah mak di Kuala kangsar ,Perak)


see..panas2 tu amik gambar ye :P
:: para sepupu::

perempuan :)

lelaki :)

perempuan dan para mak :)

sepupu sepapat perempuan with para mak wit pakwe :)

weols ^_^

background xtahan! hahahaha rumah usang!

ni demam world cup..amik gambar pun ala2 pemain bola ceh!





mcm kat kedai gambar je ceh! amat skema! haish~



cheese!

b4 ke kenduri :)

gambar seorang diri adalah harus ada!
hehehe



dah mcm raya pun ada hahahaha Ops!

lokasi : depan rumah (kampung)
time : 12 p.m (pns woooooooooo)
model : kaum keluarga belah mak
jurugambar : gilir2 :P


sopan x aku bju hijau pucuk pisang tu? jom buat menantu!

owh~ aksi terlampau ni..jgn tiru aksi ini di rumah mahupun depan rumah :P

bebas!





ni adalah adik beradik mak aku..4org..dr kiri plg sulong, abg mak..kedua tu tudung oren mak aku..di ikuti mak andak aku and last chu aku :)




jom gelak hahahaha!

http://www.emocutez.com

sekian :P

No comments: