................................

Saturday, November 28, 2009

Aku tak suka lelaki boroi

dah 6 pack kah belom?
wahhhhhhh!!


tajuk je sudah menampak kan segala isi penting nya..x gitu??huhuhu

:: AKU TAK SUKA LELAKI BOROI::

ok, sejujurnya ini adalah agak demand sedikit ye..actually aku ni bukan lah memilih sangat tapi harus gak la memilih sedikit ;)

rambut sama hitam kadang2 tak berapa nak itam taste lain-lain :P

maybe antara uols tak kisah lelaki boroi atau tidak tapi kalo boleh aku lebih suka lelaki yang even badan mereka beso tapi tidak boroi. kalo buleh 6 pack ketul2 6 ketul di perut ala2 hero korea itu adalah lebih indah~

now, harapanku My Boo sudah ke tahap ketul-ketul 6 ketul okehh hahaha aku tahu beliau sedang gigih tapi lepas mkn tdo payah la kan huhuhu even bersenam pagi ptg bang oi...

entah2 sudah ada 6 pack!!! betul???? mana tahu dia buat surprise ke kn..xkan aku nak intai perut beliau cait! sgt huduh~hoooooooo sgt indah sebenarnyaaaaaa(^_^)

yukk gi mandi sudah petang------------------------> hakikatnya nak on FB jap dulu


BABY (^_^)

2 comments:

lady milk said...

6 pax time bujang..
bila dh kawen sure boroi..frankly it` happen to my hubby!

BABYBOO said...

hahahaha alamak! mcm mne nk atasi ni sis?