................................

Tuesday, November 10, 2009

kawan2 sekejap je dah nak habis belajar kan..

salam uols

malam ini emosi aku kembali pulih berkat usaha pendamaian sesuatu hubungan. Dengan sape aku hangin semalam, lupakan je buat2 xtau. Malas nak pk dh menda dah berlalu.

tadi lepas solat maghrib, tetiba aku rasa sebak. Maybe sebab dah nak habis sem 5, akn dtg menyusul sem 6. Knp aku sedih? sem 6 merupakan sem terakhir aku di USM dan genaplah 3tahun aku di bumi minden ini.

Aku sedih byk sebab..byk kenangan aku ngan kwn2 aku kat sini. Paling byk dengan budak-budak J (journalism)

Kami start mula rapat each other sewaktu tahun 2, sem 4. waktu kami mula di bahagi2kan kpd major2 tertentu. Masscomm terbahagi kpd3 major kat USM ni, Kewartawanan (J), pemujukan (PR), perfileman (broadcasting), so kami bebudak J dh mula close sesama kami, kira kamcing la utk berkumpul.

Aku sudah mula rasakan perpisahan itu semakin hampir dgn kami. Ntah la..mungkin kerna masa pantas berlalu, sedar tak sedar ada antara kwn2 kami nak mendirikan rumahtangga sem depan, ada yg plan nak continue master, ada yg nak bekerja n masing2 dgn plan masing2. Aku? aku pun ada plan tersendiri. Kami akan berpisah..jauh..

Kawan-kawan, jgn ada sengketa antara kita, kita akan bersama buat sementara dan berpisah berpanjangan..jd kan lah hubungan antara kita kenangan terindah selamanya yg terpahat kat hati uols masing2.

BABY

No comments: