................................

Friday, November 6, 2009

Rasa bersalah (@_@)

Pada satu malam yg gelap (ngok nya..sape yg tak tahu hakikat ini kan?) di mana hari tersebut adalah ahad, ahad minggu lepas, it mean, aku still kat rumah lagi waktu tu.

Aku plan nak belanjo adik2 aku mkn burger, aku pun ckp kat mak aku, nak beli burger, aku nak belanja adik2 aku especially yg dua org kecil2 tu
(antara sebab lain nak belanjo cuz kat umah aku tak ramai org wktu tu) so, beria la adik2 aku nak mkn burger, skali mak aku ckp "tak payah la mkn roti je jimat duit tu" caitttttttt laju2.

Aku tak la kesah mana tak dapat mkn burger tapi adik aku yg sorang tu (pompuan darjah 5) boleh bantai menangis.

Halamak rasa bersalah rasa bersalah kooooooo kalo tahu dia nak nangis, aku tak ckp kuat2.
Dah mak aku mmg tak bagi kuar sebab dah malam sgt pun waktu tu.

Adik aku menangis2 menitis2 air mata adushhhhhhhhhh apa lg bersalah menguasai diri menyerbu ke muka kepala dan sebagainya.


so, malam itu kami mkn roti sajo tp aku n still merasa bersalah pada adik aku tu yela budak2 kan biase la.


So, dedikasi buat adikku Mahmudah (udah) :

udah..........
sudah lah kamoo dr menangis..
kerna..
kerna nanti ina blk umah, ina belanja kamoo burger ye....

kalo kamoo nakal2, maleh la ina nak belanja kamoo...

udah...(rangkap kedua)
knp kamoo suka pukul udin(Ahmad Sharifuddin-adk laki aku yg bongsu)

kalo kamoo selalu kacau2 udin lg, ina maleh belikan sticker barbie utk kamoo lagi..


udah....

knp kamoo selalu buat perangai?

knp kamoo malas basuh kasut sekolah (apa kena mngena ni?)

kamoo selalu malas mkn nasi..
yang kamoo nak hanya roti canai..
sedarkah kamoo roti canai byk minyak??

sekian terima kasih (hantuk2 kepala )

Nota kaki : pic adik2ku xdapek nak upload sebab tenet mcm sebal2 ayam (knp musti ayam?)

BABY

No comments: