................................

Wednesday, November 25, 2009

kenduri oh kenduri 2

salam uols..

lama plak aku xupdate ini blog, maklum la busy blk kampung jumpa sedara mara meraikan kenduri kendara..ha..kali ni aku akan update kn plak kenduri kawen sepupu aku belah laki plak. Ni la belah laki..kat bawah ni belah pompuan. Dari hari aahad lagi aku nak update tapi dan-dan plak aku demam semalam..so, rasa xselesa nak menaip2 mengupload2 ni now demam aku semakin reda. Nah! layan kan ajeeeeee...

hahahaha aku feeling2 jd pengapit

Ni lah pelamin beliau

Ni la raja dan Puan raja sehari :P

ni budak2 gediks

Ni lah mendanya..

Marlia dan Shahira
gadis-gadis pemberi bunga telur

harus ada gambar aku sengsorang

dari kiri, Marlia, Shahira dan aku

kami yg sudah penat~

harus ada time utk aku feeling2 pengantin okeh~muntah!

haa..kalo uols perasan, pic pengantin sekeping seco'ot je..tapi gambar aku yg beria byk..see..nampak sgt aku ni gle gambo! huhuhu tp xmengapa, kamera aku sukati aku ler..tapi..kamera handset aku sgt kabur2 daa..dr minat bergambar pon blh jd xminat bergambar kalo guna kamera handset gue nih..hopefully akan dpt juga kamera baru b4 konvo thn depan ;)

aku dan sepupu ngan adik aku gigih bagi bunga telur even hujan2..balik2 je terlantar keDEMAMan....tapi pape pun, happy ;)

NOTA KAKI : betul harga emas semakin hari semakin naik uols? kalo beli awl2 dr sekarang okeh x?

BABY

No comments: