................................

Tuesday, November 3, 2009

tara! kawanku kawen, aku yg feeling2

sape yg teman aku pegi?sah2 dia...my boo..muka ternganga tgk make up aku..dia kata tebal?tak paham aku



tebal ke? aku pakai blusher je pon.dia tak pnah tgk hehehe tu terkejot kot.
ni la kwn baik aku Norhidayati Mohd Zabri yg dah jd bini org

ni kwn aku wkt foem 3..Raja Ismalaily nama nya.Umur sebaya aku,22thn tapi dah ank sorang.Kwn tahun lpas..suami tua setahun jeh.(nti msti jd nenek muda)

jejak kasih :: aku jumpa kwn lama aku blk..JUnaida Ibrahim~Makin berisi u auw!

Salam..fuhhhhhhhhhhhhhhhhhh harus di buang habuk segala dlm blog ni..lama tak update, hati jd marah~ marah sebab kami ada dua org okeh tapi update jarang..
nak marah sape?ntah..ok-ok
aku tak sabar nak story tentang wedding kwn baik aku.Actually aku menghilang lama kerana pulang ke rumah (study week) tapi tak study pun.Now, 2hari lagi nak exam aku mula gelisah, panas2 ni kot org kata dah mcm cacing kepanasan je.

kawan aku ni baru je berusia 22thn dah mendirikan rumahtangga..bagus2 jodoh awal. Ramai kwn2 aku ni dah menamatkan zaman bujang mereka, aku je jarang pegi sebab ke-busy-an ngan perkara2 sekeliling yang kadang2 aku pun tak pasti aku busy dgn apa.Menggelabah je lebey..

see..setiap kali aku plan mesti tak menjadi tambah2 bab2 study ni

BABYBOO

No comments: