................................

Monday, November 9, 2009

Am I?Do I?Can I?



Dalam kekalutan & kesibukan pagi aku kat ofis ari ni (xkalut & xbusy mane pon) aku terfikir sejenak tanpa benak..lepas Baby kesayangan call tadi, ngadu still ngntok tgh study sikit2 prepare nk exam kul2 lebey jab lg, aku terasa mcm aku xbg semangat pun kat dia..so...rasa bersalah pun ada..tapi..emph..Baby...:



1. adakah aku seorang yang bertanggungjawab?


2. adakah aku seorang yang memahami?


3. adakah aku menenangkan hatinya?


4. adakah aku buatkan dia lebih bersemangat?


5. adakah aku......bermakna padanya?



Persoalan ni, jawapan yang terjujur hanya ada dalam hatinya..Hari demi hari aku meniti hidup ni bersamanya..pahit manis ditelan bersama...tapi sejauhmana aku ini b e r n i l a i padanya?



1. bolehkah aku jadi seorang yang bertanggungjawab?


2. bolehkah aku menjadi seorang yang memahami?


3. bolehkah aku jadi seorang yang menenangkan?


4. bolehkah aku membakar semangatnya?


5. bolehkah aku.....


"boleh..pegi la main kat luar..hahahaha"



p/s: Selamat Bertempur Baby!!Chayork2!!



By: BOO

No comments: