................................

Friday, November 6, 2009

Menjala Dalam Perut

Wah..di hari yang memenatkan ini smbil mata mengalami ketumbitan yang agak agresif sekali tumbesarannya membuatkan aku rasa kureng sikit ari ni..



Owh ketumbit..sungguh tidak aku menjemput mu hadir di mata ku..hahaha humm..staf aku cakap aku skodeng orang malam tadi haha hadoi..actually myb sebab aku slalu intai masa depan kot hahaha=D dah amik dah pun ubatnye tara!!free jeh hehe=D



Dalam kekalutan mata ketumbit ni aku sempat menjala..ha menjala roti jala haha!



Ari ni kt ofis celebrate kejayaan seorang staff yg naik pangkat and akan bertukar ke Hospital Teluk Intan..Tahniah kepada Sister Latifah yg dah naik pangkat jadi Matron pulak..




So,jom skodeng-skodeng pic aku attach ni.sama-samalah erk mengetumbitkan mata kalian huhu!









By: BOO

1 comment:

BABYBOO said...

abg..intai sape?masa depan ker..................................huk