................................

Saturday, November 28, 2009

Makan Beso

keluarga beso ku

aku demam2 pun demi mkn aku perjuangkan ahaaa


Dlm beg katak aku ada 2biji soluble dan penadol activefast

Salam uols..ni adalah entry yang sudah basi..knp?sebab ini adalah kisah isnin lalu wakakakaka di mana aku dan sekeluarga beso aku gi mkn beso atas tajaan penaja~ lompat2 tiup belon tanda serunuk..

makan katne? restoran biase jeh..just nak berkumpul ramai-ramai sajo..
see..sila lihat betul2 wanita yg tidak bertudung di dlm gambar di atas..itu adalah bakal kakak ipar aku yang gedik
beliau adalah tidak wajar di gelar kakak kerana lebih muda dari aku huhuhuhu

Esok, abah ku dan rombongan nak pegi meminang beliau utk abangku..so kita tunggu keputusannyaaaaaaaaaaa hehehehe

gambar sgt tidak menarik sebab aku tak sempat nak tangkap2 gambo makanan yang penuh sepanjang meja itu sebab demam huhu

antara menu yg aku ingat, nasi putih, tomyam campur, ikan pari bakar, khailan ikan masin, telur dadar, siakap sweet sour,..itu sajo..aku nak mkn sup ekor tak di layan uolssssss sadis..

NOTA KAKI : Nama beliau Hidayah so..so..??

BABY

No comments: