................................

Saturday, November 7, 2009

bbQ, muzik2, pregnant, exam...motip?

salam uols..

Apa khabar? sihat-sihat ke semua? harap-harap semua sihat takde la demam-demam atau berpenyakit pula di musin ini (musim ujung tahun???) kecuali kepada yang berpenyakit buatan org (pregnant) yang tu di alu-alu kan bersakit :) sebab membahagiakan even sakit-sakit kan..hehehehe dah alang-alang ni, aku nak ucapkan tahniah kepada sahabat-sahabat dan para blogger yg sedang hamil skang. Moga uols sentiasa berbahagia di samping yang membahagiakan dan yang tersayang..doakan i jugakkkkkkkkkkkkkk hehehehe

ok, i nak cte ni, semalam i join bbQ budak2 kewartawanan buat. Dekat bilik berita kami sajo area luar. Main bakar-bakar ayam, sosej, dan segala menda yg boleh di makan la. Ubi pun ada, tapi keropok ubi la.hahahaha ketua (yg incharge bbQ) kata kat i dia nak buat kerang dan ubi bakar juga tapi i dtg2 tgk2 keropok ubi sajo yg ada ubi tak korek lg kot cilanat tol tipu2 hahahaha maybe tak cukup budget kot nak beli ubi.

Apa-apa pun korang, i sukooooooooo makan2 semalam ye, thanks to uols yg semangat2 bakar2 ayam utk i. I akan balas jasa uols akan dtg (ayat penyedap sahaja)

kepada perkhidmatan transpot, thanks ye amik and hantar kan i pegi blk hehehehe jasa uols dikenang.

Kepada yati, (YOUJIE) ooo suko2 ko kutuk aku ye waktu tgk Yuna nyanyi lalak semalam kat muzik2. OOo ekau ingat aku tak tahu yg ekau buek tarian goda2 semalam kat bilik?? renti kan lah yati oiiiiiiiiiiiiiiiiii.ngeh3 motip??????/

Kepada el, ayu dan ndook, aku mahu gambarnya dong!!!!!!!!! sila upload kat fb dan inform aku utk tag ya hehehehe

Kepada sahabat2 yg nak exam kaunseling isnin ni, jom la kita study weh sebab carry mark kita sikit ngeh3 dia bukan kedekut markah, kita yg pemalassssssssssssssssssssss cepat lariiiiiii pi study yukkkkk

Motip entry ini : suka-suka nak menaip ops!

Nota kaki : gambar bakal di upload kerana now tak pi amik lagi dr kengkwn. Arie , nape xbeli sos ala thai huk3

p/s : aku mimpi bercinta ngan Rashidi Ishak wehh. Pahal plak dia masuk mimpi aku? tp akak like, romantikkkkkkkkkk dlm itu mimpi.

BABY

No comments: