................................

Saturday, November 14, 2009

Suasana Tak Best..

Dalam usia kita yang makin menngkat, hidup kita yang makin luas menjelajah kehidupan baru hari demi hari..dalam meniti hari demi hari, kita akn bertemu bermacam2 jenis orang..start dari famili, sekolah sampai la alam kerja kerja kerja..
So, baru-baru ni big fight antara aku ngn Penolong Pegawai Tadbir kat ofis aku telah berlangsung dalam satu suasana yg aku sendiri xsangka boleh melahirkan suasana penuh kebengangan..haha ade la sikit kes..
Hal seorang bos yang tak berapa nak bos sangat yang nk berkawan ngn stafnya tapi berkira sgt jawatan wat aku hangin satu badan..
Bila kita dah keje, bila jawatan dah tinggi, gaji besar, jgn sesekali kita takbur!berlagak tak kena tempat!bodoh tapi berlagak pandai..bodoh sombong..
Yang perempuan pulak kat ofis..ade je ngumpat sane sini..yang ni tak puas hati ngn yg ni..yg tu dok ngata yg sini tak habis2..yg dua org ni dari dok sembang huhahuha bising sampai berbisik2 ngumpat org..
Ayoo...ape nak jadi la dorg ni..ngata sana sini..yang besar bongkak..yang kecil ngumpat...yg cool laki gak tapi yg staff sokongan la haha tapi xsemua..tapi mostly=D
'aku ni kira ngumpat ke erk?'
By: BOO

No comments: